WELCOME

Get More Visitor

Free advertising

Read If U Seen

Not Nice If U Just Watch my Page. Bring Your Great Comment
...............................................................................
Tidak Beberapa Baik Jika Hanya Sekadar Melihat, Berilah Komen Terbaik ANDA

Friday, April 17, 2009

Ponteng tuisyen untuk dicabul

KUALA TERENGGANU – Keprihatinan seorang guru melawat rumah pelajar perempuan yang tidak hadir ke kelas tuisyen Matematik Tambahan pada Isnin lalu telah membongkar punca sebenar dia ponteng.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner, Mohd. Fauzi Abduri berkata, apabila mendapati pelajar itu tiada di kelas, guru tersebut berkunjung ke rumahnya di Kampung Amer, Besut kira-kira pukul 10.30 malam.

Bagaimanapun, keluarga pelajar itu hairan apabila diberitahu anak mereka tidak hadir sedangkan ibunya sendiri menghantar dan menjemput pelajar itu di sekolah.

“Apabila didesak ahli keluarga, barulah pelajar itu mengaku dia keluar dengan teman lelakinya selepas ditinggalkan ibunya di sekolah pukul 8.30 malam,” katanya ketika ditemui dekat sini semalam.

Menurut beliau, mangsa bertemu teman lelakinya yang menunggu di luar pagar sekolah sebelum pasangan itu keluar bersiar-siar di Kampung Gong Nangka, Besut.

Apa yang lebih mengaibkan, kata Mohd. Fauzi lagi, pelajar itu turut memberitahu keluarganya bahawa dia telah merelakan dirinya dicabul oleh teman lelakinya pada malam itu.

0 comments:

Perhatian Umum !!

Gunakan Firefox barulah page Ini Jadi GEMPAK !!!

Radio HotFm ( Malaysia )


 

Projek Mini